and niceee.. hohoho

Thursday, 11 August 2011

Pink yang TAMPAN



warna Pink atau merah jambu.. Yang selalunya agak sinonim dengan kaum Hawa yang lemah lembut serta sopan santun hendaknya.. Mungkin nama warna nie berasal dari buah jambu madu yang sedikit merah tapi tak berapa nak merah (teori yang boleh digunapakai..)





bukan tu saja, ada teori psikologi yang mengatakan warna Pink nie boleh menimbulkan kesan yang tenang kepada mata yang memandang dan selesa.. Selain tu, warna Pink juga dapat menimbulkan suasana yang santai dan romantik..


cuba korang sume bayangkan seorang lelaki yang kacak bergaya macam Budak Baik memakai tshirt berwarna Pink nie?? Msti yg akak-akak ladies (tak semua) punya first impression "euwww..!!"..HAHAHA

orang selalu meng"sinonim"kan warna Pink nie dengan perempuan tulen mahupun juga yang tiruan..
jadi, kalau lelaki pkai warna Pink nie lembut la ek??.. ye ke?? tak kot.. Pink sebenarnya adalah satu warna je, xsalah kalau lelaki pun nak pakai.. Even Budak Baik pun ad ap kemeja Pink.. Pink bukanlah hak mutlak kaum Hawa.. tapi kalau seseorang lelaki tu nak pkai warna Pink nie mungkin perlu berani (bukan nak cakap Budak Baik berani ek..) sebab peratusan dan kemungkinan untuk dikutuk adalah tinggi dan memuaskan.. HAHAHA..

Tapi apa apa pun, trend-trend sekarang pun da ramai lelaki menggayakan warna Pink.. dan warna Pink tu sebenarnya akan membuatkan lelaki menjadi lebih SUPERCOOL..dan comel.. hohohoho











sekadar gambar hiasan



4 comments:

  1. bergantung dengan warna kulit jugak,,
    kalau warna kulit gelap,,rasanya tak sesuai kowt
    dengan warna pink..

    ReplyDelete
  2. ali mamak pun pakai pink! huhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...